اطلاعیه 7: اعلام نتایج آزمون

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان  سی و سوم آزمون تعیین صلاحیت فنی ممیزان بهداشتي به اطلاع مي رساند كه  با وارد کردن کدملی و رمز عبور از قسمت دریافت نتیجه نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام نمایند.همچنین اسامی پذیرفته شدگان به تفکیک استان محل سکونت در لیست سمت چپ سامانه قرار دارد. اگر برای ورود به بخش نتیجه مشکل دارید می توانید با تغییر رمز عبور وارد پنل کاربری خود گردید.

فرمول محاسبه سوالات:

100 * {60/((0.25*سوالات غلط) - تعداد درست)} = محاسبه درصد

جهت صدور گواهي متقاضيان بايستي مبلغ 500.000 ريال‌ (پنجاه هزار تومان) به شماره حساب ۰۱۰۰۳۶۴۹۱۶۰۰۳ (بانک ملی) یا شماره کارت 6037991899884328 بانک ملی به نام انجمن علمی بهداشت محیط ایران واریز و تصویر فیش واریزی (در آن اطلاعات پرداخت از جمله زمان، مبلغ و دریافت کننده کاملا مشخص و قابل پیگیری باشد)  را حداکثر تا تاریخ 12دیماه 1400 به آدرس ایمیل iaehiran@gmail.com  و یا شماره تلگرام انجمن 09357094086 ارسال نمایید( لطفا از ارسال هر دو روش اجتناب نمایید) . لطفا اسم و فامیل را به همراه فیش ارسالی اعلام نمایید تا فیش شما به سهولت در پرونده شما درج شود.

گواهی قبولی به معاونت بهداشتی دانشگاه استان محل سکونت فرد ارسال خواهد شد و افراد می‌توانند از تاريخ  13دیماه1400 با در دست داشتن اصل مدارك ذيل با مراجعه به معاونت هاي بهداشتي استان محل سكونت( آدرس ها در اطلاعیه شماره 8درج خواهد شد) به دریافت اصل گواهي قبولي اقدام نمایند:

۱ – اصل مدرك تحصيلي يا گواهي تائيد آن

۲ - اصل شناسنامه

۳ - اصل كارت ملي

4 - تصوير فيش واريز مبلغ هزينه صدور گواهي

نکات بسیار مهم:

گواهی قبولی به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان محل سکونت ارسال می گردد. بدیهی است آدرس ثبت شده در سامانه آزمون، بدین منظور استفاده خواهد شد.

درصورتیکه در مرحله تایید مدارک شرکت کنندگان (توسط معاونت بهداشتی محل سکونت) مشخص گردد که مدارک ثبت شده در زمان ثبت نام در آزمون واقعی نبوده ( و به اصلاح جعل مدرک صورت گرفته است) گواهی قبولی به فرد داده نشده و وجه پرداختی نیز مسترد نخواهد گردید. همچنین فرد مورد نظر تا 2 سال حق شرکت مجدد در آزمون را نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که دانشجویانی که فارغ التحصیل نشده اند تا پایان تحصیل امکان دریافت گواهی را نخواهند داشت. ( دریافت گواهی در صورت داشتن گواهی مقاطع قبلی بلامانع است.)