اطلاعيه 9: نحوه دريافت رمز عبور

به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون  پنجم صلاحيت فني كارشناسان،كاركنان و مسئولين فني خودكنترلي و خوداظهاري بهداشتي صنوف می رساند که سیستم دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت 12 بامداد روز  یکشنبه 11 مردادماه تا روز آزمون فعال خواهد بود. همچنین آدرس حوزه های امتحانی علاوه بر درج در کارت در اطلاعیه شماره 7 آزمون 5  و. توصيه هاي مربوط به آزمون نيز در اطلاعيه شماره 8 آمده است.

داوطلبین که شماره پیگیری خود را از سامانه آزمون دریافت ننموده اند به منزله عدم تکمیل مدارک بوده و مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.

داوطلبین گرامی در صورت فراموش کردن رمز عبور و کد کاربری از قسمت ورود به سیستم پاسخگویی  یا تماس با دفتر انجمن می توانند از اطلاعات خود مطلع شوند. لازم به ذكر است كه در زمان تكميل فرآيند ثبت نام و تاييد داوطلبين كدملي و رمز عبور به آدرس ايميل آنان ارسال گرديده است.  لذا قبل از اقدام توصيه مي شود داوطلبين ايميل هاي ارسال شده از سامانه آزمون را بررسي نمايند.

داوطلبینی که به هر  دلیلی تا روز آزمون موفق به دریافت کارت نگردیده اند با توجه به اینکه افراد پس از تکمیل فرآیند ثبت نام کدپیگیری به آدرس ایمیل آنان ارسال می گردد می توانند با پرینت از آن در جلسه آزمون حضور بهم رسانند.

همچنین با توجه به اینکه لیست اسامی داوطلبین در هر حوزه ای مشخص است با هماهنگی با مسئول حوزه های امتحانی می توانند از شماره صندلی خود مطلع شوند.